Vrácení a reklamace

 

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ?

Nesedělo vám to? Nebo odpadla párty? Nebojte, pro vrácení zboží bez udání důvodu máte 14 dnů. Pokud se dodání balíku prodlouží o pár dnů, tak to vadit nebude.

Zboží nám zašlete zpět na adresu a vložte k němu i vyplněný formulář. Vrácené zboží musí být nepoužité a v originálním obalu.

 

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

Pokud vám dorazilo zboží vadné nebo nefunkční, dejte nám vědět na info@partyzon.cz. Všechno vyřešíme, napravíme nebo vrátíme peníze zpět na váš účet.

Po domluvě nám zboží pošlete zpět na naší adresu nebo si ho budete moct nechat (podle hodnoty zboží).

 

ADRESA PRO VRÁCENÍ A REKLAMACE

PARTYZON.cz
Pražská 279
269 01 Rakovník

V obou případech po obdržení vašeho balíku zboží zkontrolujeme a peníze vrátíme zpět na váš bankovní účet.

Balík prosím neposílejte na dobírku.

 


MŮŽU SI VYMĚNIT ZBOŽÍ ZA JINÉ?

Samozřejmě, že můžete. :) Napište nám na info@partyzon.cz jaké zboží, velikost kostýmu nebo jinou barvu si přejete zaslat. Po domluvě nám pošlete původní zboží zpět na naší adresu a my vám odešleme nové.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde